BLOG

Jak vytvořit moderní vizitky s posláním, které zaujmou

elegantní vizitka Kočvara Design

Vizitky jsou a vždy budou neoddělitelnou součástí každé pracovní schůzky či náhodného setkání. Kdo nemá u sebe vizitky, musí se vždy trapně vymlouvat, že jsou právě v tiskárně a kontakt na sebe musíte komplikovaně nadiktovat. V dnešní zrychlené době možná mnoho z vás považuje klasickou vizitku za dinosaura, ale já bych vás rád jako zkušený grafik inspiroval moderní formou vizitky, která může prodávat. Osobně si myslím, že každá moderní vizitka má nést nějaké poslání a když navíc zaujme svým elegantním designem, tak neskončí nikdy v zapomění, ani v koši.

DESIGN

Ano, design vizitky byl vždy důležitý, protože.pokud vizitka nezaujala, po uložení kontaktu do telefonu většinou skončila v koši. To je podle mého názoru velká škoda a jelikož má vizitka dvě strany, můžete je využít efektivně obě. V dnešní době máte nepřeberné možností, jak zaujmout vizitkou. Doby, kdy každý měl obyčejnou bílou vizitku s vypsanými kontakty jsou již dávno pryč. Design se od té doby přesunul mnohem dále a tak v kreativitě designerů se meze nekladou. Jediné co se musí dodržovat je čitelnost a přehlednost, ale to máš každý zkušený designer jako prioritu. Chcete-li vytvořit moderní designové vizitky, neváhejte mne kontaktovat přes e-mail info@kocvaradesign.cz nebo přes Facebook

TISK

Co se týče tisku, tak i zde šla doba mílovými kroky kupředu a tak můžete vybírat z nepřeberného množství papírů o různých gramážích, strukturách, odstínech, s parciálním lakem, s metalickým tiskem, s laminací či s jinými speciálními efekty. Nechcete mít papírovou vizitku? Není problém, můžete ji mít na plastové průhledné či matné kartičce. Je ale nutné podotknout, že ceny vizitek jsou dnes také někde jinde. Doby, kdy vizitka stála korunu je pryč. Dnes se ceny pohybují od 3 Kč za kus, ale u propracovaných luxusních vizitek se můžeme dostat i na ceny v řádech desetikorun, když budete chtít opravdu klienta zaujmout.

elegantní vizitka Restaurace Thalie Brno

QR KÓDY

Ano, myslím ty ošklivé černobílé čtverečky, které každý zná, ale málokdo ví, k čemu slouží a jak jejich potenciál využít. Na internetu jsou QR generátory, kde si můžete nakonfirgurovat QR kód podle svých představ a ty poté využít na vizitkách i jiných tiskovinách. Ano, některé generátory jsou placené, jiné jsou zdarma.

Co se týče designu toho shluku čtverečků, zde vás mohu uklidnit, můžete si jej upravit podle svých představ, dát mu barvy, oblé rohy, vložit do něho logo a z ošklivého QR kódu se stává užitečný parťák.

QR kódy jednoduše vytvoříte v generátorech níže a stáhnete v souboru png, jpg, swg a vložíte do designu vizitky. Pro načtení QR kódů potřebujete jen fotoaparát v mobilu, vše je intuitivní, rychlé a snadné.

A co tedy QR kódy umí? Umí toho hodně, například, přes QR kód můžete načíst do mobilu webové stránky, portfolio či reference, e-mail, nahrát jednoduše klientovi vaše kontakty do mobilu, aniž by je musel z vizitky komplikovaně přepisovat, dále přes QR kód můžete vytvořit QR platbu či dát v restauraci přístup k wifi pod heslem.

Já osobně často využívám QR platbu na fakturách, kdy vyplníte číslo účtu a částku a variabilní symbol a vygeneruji si QR kód, který vkládám na faktury. Klienti poté nemusí vyplňovat v bankovnictví mé údaje, ale jednoduše je načtou v bankovnictví přes můj QR kód a vše se jim v bankovnictví vyplní bez chyb samo.


QR generátory zdarma:

https://qrgenerator.cz
https://qr-platba.cz/generator/
https://www.websiteplanet.com/cs/webtools/free-qr-code-generator/
https://www.qr-code-generator.com/

QR generátory placené:

https://qrfy.com/cs/
https://www.qrcodechimp.com/ (i zdarma)

moderní vizitka Jean Graphique

ZADNÍ STRANA VIZITKY

Ano, tuto stranu můžete využít efektivně, právě k umístění QR kódů a nebo může být místem k ručnímu doplnění informací, datumu schůzky atd. Každopádně při výrobě vizitek přemýšlejte, aby vizitka měla přidanou hodnotu pro klienty či zákazníky a zbytečně neskončila v koši.

Máte-li zájem o vytvoření originální a moderní vizitky, která zaujme, tak mne prosím neváhejte kontaktovat na e-mail info@kocvaradesign.cz a nebo mne zavolejte na 605 878 412 a bude mi ctí s vámi navázat spolupráci.

Byl vám tento článek přínosný? Budu moc rád, za vaši reakci do komentářů.

S úctou

Jan Kočvara
www.kocvaradesign.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *